torsdag 27. september 2012

Ungene vokser og vokser :D

Nå er de nakne ungene i kassa blitt til små vakre dunkledde boller.
desverre så ble det bare to unger i denne kassa. Det kan komme av at Salt er førstegangs mamma og valentino ikke helt har skjønt dette med unger.. siden det er han som er pappaen til håndoppmatings kullet mitt.
Men lille Tassen og Leona vokser og får mat.. de er helt perfekte, rolige og veldig vakre. Disse to blir perfekte tampipper i sine nye hjem.

At de begge blir broket er jeg ikke i tvil om, og tipper jeg rett, blir de slettes ikke ulik sin mamma Salt :D


Mor med sine vakre barn


 
Tassen, som jeg fortsatt tror er en gutt






Leone, som jeg er 100% sikker på er en jente




Begge småtassene i kassa <3

Blir noen spennende dager framover nå, for nå begynner de små fjærene å komme på plass, og da blir de bare skikkelig vakre :D Og ikke minst.. for hver dag som går blir det mer og mer spennende om Tassen virkelig er en gutt og kan flytte til Kevin som er en veldig flink og tålmodig gutt som venter på pippen sin :D


I de øvrige tre kassene ligger nå Muffin og Denver på fire egg (engelsk par), Tingeling og Hercules (Tingeling engelsk, Hercules australsk) ligger på fem egg og i går fikk Arizona og Hoover sitt første egg (engelske) :D
Så her starter klekkingen samme helg jeg er i Bergen, 5. Oktober.. Så min kjære sønn Adrian på 11 år får litt ansvar i "klekkeriet" når mamma er borte :D

Nå skal jeg kose meg litt med min kjære datter som er kommet hjem på høstferie, støvsuge og vaske litt på fuglerommet, fylle i mat og salat/frukt kopper og bare nyte familie og fugler i helga :D

2 kommentarer:

  1. Hei! Så flotte unduater du har! ;) Har du en emailadresse du akn kontaktes på, jeg er veldig interessert i å skaffe meg en undulat! :) Hilsen Anita.

    SvarSlett
  2. Hei Anita :)
    Du kan sende meg en mail på mamablue_2@hotmail.com eller weenaas@online.no.
    Mvh
    Monica

    SvarSlett