søndag 2. september 2012

Fuglene er flytta inn på fuglerommet :D

ENDELIG!!!! Er rommet ferdig og fuglene er nå flytta inn for høsten. Samvittigheten min sved i natt da det blåste og var ca 5 grader *brr*


Jeg fikk god hjelp fra sønnen min Adrian i dag til å sage trær, bære de, spyle de for så å få de inn på fuglerommet.
 
Når mannen min Espen var ferdig  med å ordne siste rest der inne, var det bare å gå ut for å fange inn flokken på 51 vakre undulater :D
Nå flyr de fritt der inne sammen med en vakker prakrosella som heter Ricky som jeg overtok fra en venninne av Mamma, og dere kan tro de koser seg her inne :D
 
 
Jeg lar bildene tale for seg selv ;)









 

2 kommentarer:

  1. For et flott fuglerom, så heldige fuglene dine er!
    Og aldeles vakre fugler. De trives nok godt der hos deg. :-)

    SvarSlett
  2. Takk skal du ha :D
    er veldig fornøyd med flokken min ja! Og vil jo de skal ha det så godt som mulig hos meg :D
    Så jeg håper de trives ;)

    SvarSlett