torsdag 6. september 2012

Oppdatering på fuglefronten

Her går det unna i kassa til Valentino og Salt.
Her ligger det ikke mindre enn 8 egg og hvertfall 6 av dem er befrukta :D
Håper at det andre paret setter igang om kort tid, så de eventuelt kan ta over noen foster egg eller fosterunger.
Her venter jeg klekking på førstkommende Søndag, så jeg gleder meg veldig!
Håper det dukker opp en toppet eller to, det hadde vært litt av en bonus!!

Ellers går det over all forventning inne på fuglerommet, alle fuglene går super godt over ens og jeg skal så snart formen min blir bedre komme med ferske bilder av "Troperommet" :D

2 kommentarer:

  1. Hei, skulle gjerne ha kontaktet deg ang undulater, men finner ingen kontaktinformasjon.
    Kunne du sendt en email på piateide@gmail.com
    :)

    Mvh Pia Eide

    SvarSlett