onsdag 19. september 2012

Ungene i kassa :D

Måtte ta noen bilder av den største undulatungen i kassa i går.
Er en liten gutt som heter Kevin som venter på spent på en ny liten venn..
Jeg håper så indelig denne ungen jeg kaller Tassen er en gutt og blir den som flytter hjem til Kevin!

Det er hvertfall en god og kraftig cere på denne og jeg sitter med en guttefølelse foreløbig og om tre-fire dager kommer fjærpiggene og man kan begynne skimte farger.. Gleder meg veldig, veldig!!




 
Her er et bilde av firkløveren, Tassen, Leone, Nixa og Loke.
Loke fant jeg desverre død i kassa i går, så nå er det bare tre :(
Men er ennå noen egg igjen som skal klekkes :D
Som dere ser er Tassen helt til venstre på bildet her og på et par døgn har den blitt merkbart større og tykkere! ;)
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Forhåpentligvis er det ikke lenge til det blir bilder som dette igjen.. Dette kullet er forlengst vokst opp og flyttet til nye hjem.
En bor hos datteren min, en hos venninnen min Kristin sin datter,
en av jentene i dette kullet kom hjem til meg etter et år (Joker).
 
Lykken er; Favnen full av vakre unger <3

1 kommentar:

  1. Åå så nydelige små! Synd at den ene døde.
    Blir spennende å se hvordan farger de får. :-)


    Marianne.

    SvarSlett