lørdag 15. september 2012

Tre små i kassa :D

Da er de blitt tre i kassa her.
Tassen, Leone og Nixa, navnene har jeg gitt dem midlertidig for å skille de av ;)
Av disse tre som ligger i kassa nå er to av dem garantert 100% jenter! De kalles Isabell, det ser jeg på grunnlag av de plommefargede øynene :D

Og da er det ikke umulig de blir like sin halvsøster Isabell, som jeg måtte håndoppmate for snart et år siden og hun er noe med det vakreste jeg har oppdrettet her hos meg :D

Isabell, danskbroket isabell himmelblå m/toppa gen
 
Blir jo ekstra spennende å se om noen av disse får topp som sin pappa.. Da må ventelista vike litt, for blir det en med topp, blir den her!
 
Men håper virkelig jeg får oppfyllt alles ønsker på ventelista, der er det to som ønsker jenter og tre som ønsker gutter.
 
Det er 5 egg som ikke er klekket ennå og det siste egget (nr 8) ser ikke befruktet ut desverre.. men håper det går bra med de siste fire eggene.
 
Blider av babyene kommer iløpet av kort tid :)

1 kommentar: