mandag 15. oktober 2012

Takk!

Jeg vil takke alle som har vært innom bloggen min i det siste, alle de koselige komentarene, fine mailene og hyggelige samtalene som har strømmet inn på mobilen.
Jeg er helt overveldet over hvor langt jeg har nådd ut til folk som ønsker seg undulatunge fra mitt oppdrett.
Jeg skal forøke så langt det lar seg gjøre å imøtekomme alle sine ønsker!

Jeg har pr dags dato fått en flott venteliste, der står nå 6 stykker på guttelista, der en liten gutt som heter Kevin får sin Camo om få dager, da er det 5 på denne ventelista.

På jentelista står det nå 5 stykker, og når Camilla får sin Topsi om få dager er det 4 stykker på jentelista.

Det ligger nå 5 nyklekkete unger i kassene her og vi venter på flere. Nå skal jeg ned på fuglerommet og ordne en kasse til min vakre Diezel og Alexa. Håper at de klarer få til noen vakre unger, for jeg har friskt i minne de tidligere kullene til Diezel, med trofaste flotte unger som har blitt skikkelige tamfugler i nye hjem.


Diezel:
 
Alexa, som da er min 5 år gamle datter sin fugl ;)
 
 
 
Igjen vil jeg takke alle som kommer innom bloggen min, leser og legger igjen kommentarer, det er så utrolig koselig å få så flotte tilbakemld fra dere :D
 
Kvitrende gladhilsen fra meg og pippene :D


7 kommentarer:

  1. Diezel er da sykt pen altså! Det blir sikkert noen vakre unger, Alexa har en nydelig gulfarge.

    Kvitre-hilsen! :-)

    SvarSlett
  2. Alexa sin farge kommer ikke til sin rette her desverre, hun er så gnistrende gul at det er en fryd å se på henne!
    Tok vel et par timer å komme seg inn i kassa og er allerede begynt å rydde den, så man kan si hun har vært klar en stund :D
    Diezel er bare lykkelig.. Han har endelig fått seg dame igjen :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Såååå flott! Da blir det snart noen småttiser. :-)

      Slett
  3. så fin blogg :) vi ville likt vist du vil lese bloggen våres :D bestiss.blogg.no :) kommenter gjerne :)

    SvarSlett
  4. Alexa ligner på den jeg har hjemme :) kjempe fin farge er det, og det blir sikkert noen fine unger med Diezel. Lykke til med dem begge ;)

    SvarSlett
  5. Så vakre de er!

    Hvordan ser 'hekkeplanene' ut framover? Jeg har ikke fått lest så langt bak i bloggen enda. Har hatt en undulat i tretten år selv, 'klør' i fingra etter å få en til, noe mangler, liksom. :) Er litt skeptisk til dyrebutikker- vet ikke om det er nødvendig eller ikke?

    SvarSlett
  6. Hei Ane :D
    Har to par på hekk nå og det blir satt to nye på hekk iløpet av uka som vi er i nå.
    Har litt venteliste.. Men det hender at noen har funnet undulat hos andre, så da blir lista litt kortere innimellom :D
    Ventelista på jente begynner å bli tom, og har 4 på guttelista.
    Her hos meg spiller det ingen rolle på tamheten på gutter og jenter, de blir skikkelig kosepipper hele gjengen :D
    Jeg personlig kjøper ikke fra dyrebutikk.. Man vet ikke hvor gamle de er, om de har sykdommer, hvor lenge de har stått uten sosial omgang i butikken.. Så for meg er det ikke et alternativ å handle i butikk.
    Jeg leverer ungene fra meg med stamkort, de blir kosa med flere ganger om dagen og får noen dager med "ekstra temming" i barnebur om ønskelig fra ny eier.
    De ungene jeg har levert fra meg i år har blitt utrolig kosete, kan ikke komme fort nok ut av buret for kos ;)
    De i dyrebutikken blir jo livredd bare man går forbi for en titt (klart, noen unntak er det jo).
    Du kan sende meg en mail om du ønsker sette seg på liste: weenaas@online.no

    Mvh
    Monica

    SvarSlett