søndag 14. oktober 2012

I morgen...

I morgen skal jeg forsøke å sette de to ungene til Salt og valentino i barnebur, de er blitt litt i veien for de voksne nå som runde nr to er igang og det ligger to nye egg i kassa allerede, i morgen kommer egg nr tre.
Det blir et lite forsøk på noen timer for å se om de tar til seg mat. Gjør de ikke det, er det rett ned til mamma og pappa igjen ;)

Topsi og Camo er blitt to utrolig vakre unger, de nye eierne er veldig heldig som får disse, håper det går like enkelt for det nye hjemmet å temme disse videre som det har vært her hos meg.


Topsi


 
 
 
 Camo


 
 
 Begge to <3

I morgen blir det et nytt par på hekk og håper etter en litt i kassa på morgenkvisten at det ligger to nye unger i kassene her.
Muffin og Denver har fått en liten isabell og en sortøyd  STORE unger og Hercules og Tingeling har fått to perfekte unger, som i denne omagengen får mat av sin mamma enn så lenge.
Tenker fortsatt med gru på håndoppmatingskullet mitt ;)

Og vet dere.. Nå har jeg også fått noen veldig flotte stamkort i posten.. Og jeg kan nesten ikke vente med å sende de ut sammen med ungene som blir solgt videre ;)

7 kommentarer:

  1. Åååhh, så spesielle og vakre de der er!!
    Innmari synd at jeg bor så langt unna, ellers hadde jeg bedt pent om å bli satt opp på kull-lista. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi klarer levere fugleunger på de mest utroligste avstander :D Det har til og med flyttet unger fra Lillestrøm til Tromsø ;) Hehe :D
      Men jeg vet hva du mener.. Det er mange ganger jeg finner unger der jeg tenker: "Åh, så glad jeg er for at de ikke er i nærheten av meg" ;)

      Slett
    2. Ja, hvis man er så heldig at man finner noen som skal samme veien, men så heldig har jeg enda ikke vært.. blææh :-/ Nå bor ikke jeg så langt nord som Tromsø, men nesten.
      Jeg ønsker meg virkelig en sånn Camo. Nyyydelige tegninger og lyse vakre farger. :-)

      Slett
    3. Hvor langt nord bor du?
      Skal ikke se bort fra at vi kjører den strekninga iløpet av året. Så finner du noe her sør du vil ha, så klarer vi frakt vettu ;)

      Slett
    4. HURRA!! :-D Bor i Lødingen, omtrent midt mellom Harstad og Sortland.

      Slett
  2. Utrolig pene undulater :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Romina :D Er ganske stolt over de vakre ungene som dukker opp i kassene her :D

      Slett