søndag 21. oktober 2012

Oppdatering fra fuglerommet

Ungene her vokser og blir store.
Camo er flytta og Topsi flytter i morgen.

I kassene nede nå ligger det fem vakre hos Muffin og Denver. Her blir det noe hvitt, altså Dobbelfaktor spangle, ikke albino :D
Og siden genetikken er som den er, har noen av disse ungene kommet til verden med plommeøyne, som betyr at de er isabell (får brune tegninger eller genet isabell i dette tilfellet mest sansynlig.. innvikla greier ;) ). At df spangle isabell ligger i kassa her er utrolig spennende!

Ungene til Muffin og Denver:

Nr en:

Nr to:
 
 Nr tre
 
 Sulten nr fire

Nr fem


Ungene til Tingeling og Hercules er jeg også spent på, her skimter jeg noen fine blå halefjær i dag på nr en, så vi får se om noen dager hva som dukker opp her :D
 
 
 Nr to er den største bolla jeg har sett noen gang!!! Har dere noengang sett noe så vanvittig stappa? Den er bare ei trill rund kule :D
 
 
 Nr tre er godt stappa den også til å være så liten ennå :D
 
 
 
Salt og Valentino er begynt på runde nr to, så blir spennende å se om det er noen befrukta egg i denne runden.
Diezel og Prinsesse Alexa rydder kasse og gjør det de skal gjøre når man står på hekk ;))) Så tror ikke det er mange dagene til første kula ligger i kassa her :D

Og på toppen av det hele.. Så kan det hende jeg har en overraskelse på lur om ikke lenge. Må først bare se om alt går som det skal ;) Mer kan jeg ikke si akkurat nå hehe :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar