lørdag 27. oktober 2012

27. Oktober 2012- oppdatering i kassene

Noen ganger er det trist å drive oppdrett. Spesielt når mammafuglen jeg hadde størst tro på mister morsinstinktet sitt.
Muffin slutta og mate ungene en etter en.. Nå er det kun EN liten baby igjen og den er under nøye oppsyn! Det er nr en som sitter alene i kassa.

Den er blitt utrolig vakker, hvit med svakt grå mønster. Og desverre for venteliste folkene.. Denne må nok bli her, så jeg kan fortsette å drive oppdrett på den.. bare den får mat i magen sin :(



 
 

I kassa til Tingeling og Hercules går det bedre. Der får ungene godt med mat, så jeg vurderer å ta "lille hvit" over til denne kassa rett og slett. Så kan Muffin og Denver få seg en pause noen mnd før de får prøve seg på nytt.

Nr en:


 
 
 Nr to





Nr tre



Litt spent på disse, de to største blir nok spangle og fargen.. Ja, den blir bare sukkertøy lekker ;)

Alexa og Diezel har to egg i kassa si, der banker det et hjerte i det første egget og vi venter spent på egg nr tre ;)

Valentino og Salt, ja.. Runde nr to på 6 egg er rett og slett tom! Bare gi det noen dager ekstra for å se om det banker noen hjerte i de sist lagte eggene før jeg bytter de ut med et annet spennende par :D

Nå skal jeg rett og slett bry meg litt om gubben.. For vi har 11 års bryllupsdag i dag, som vi nesten glemte av begge to hehe :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar