onsdag 21. mars 2012

Prosjekt voliere

I går fikk jeg endelig volieret mitt til meg.
Ble litt usikker om det kom til å gå i starten på dagen, for han ene som skulle hjelpe fikk et oppdrag han måtte ta via jobben.
Men sterke og sta jenter vi er, dro jeg og min venninne Monika og henta volieret hos Britt.
Britt og Monika skal man ikke fnyse av, de løftet store volieret opp på hengeren, festet det godt fast, så var det bare å kjøre strake veien fra Jessheim til Enebakk.
-Det gikk som en drøm å få kjørt det hit :D

Siden vi kom såpass seint og mørket var fallt turte vi ikke bære volieret opp steintrappa, den er skummel nok på dagtid! Men i ettermiddag, før mørket kommer får vi hjelp fra snille nabo Bjørn som sa han kunne hjelpe oss å få det på plass :D

Så om alt går etter planen skal jeg få det vasket ned i morgen, la det tørke godt og håper jeg finner hvit beis.. kanskje på Havaristen (??) -Og finne et tak ;))
Kanskje.. om jeg er flink nok og stø på hånda.. skal jeg få malt på døra "Monicas undulatoppdrett" med bilde av Paddy som jeg også har på stamkortene mine.. Får se ;))

Stor takk til Monika som hjelp meg å frakte volieret og som orket kjøre lange strekningen fram og tilbake for å hjelpe meg!
Og ikke minst en veldig stor takk til Britt, som ga meg dette volieret helt gratis <3
Jeg er utrolig takknemlig, ord kan ikke beskrive hvor takknemlig!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar