onsdag 7. mars 2012

On the wings of love, et liv med undulater...

Hei og velkommen til bloggen min On the wings of love.
Dette er helt nytt og veldig spennende for meg.
Kan jo starte litt med å fortelle litt om meg selv, Jeg er Monica, 33 år og kommer fra Tromsø men bor i Enebakk.
Her bor jeg sammen med min mann, mine fire barn, tre katter, et marsvin, en lessons spurvepapegøye og har for øyeblikket 39 undulater, deriblandt en del unger i kassa.
Det er undulatene denne bloggen hovedsaklig skal handle om og det blir bilder av fastboende og de som legges ut for salg etterhvert.



 Jeg skrev også et innlegg til NTH om håndoppmating av undulater, som jeg også blir å legge ut iløpet av kort tid, må bare vente på at det blir publisert i medlemsbladet.

3 kommentarer:

  1. Heisann, Monica! For et nydelig bilde av deg og pippen! Bloggen din følges med Bloglovin' :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med blogg Monica.
    Blir gøy å følge med ;-)
    Monika

    SvarSlett