torsdag 1. november 2012

"I kveld med Ylvis"

Snakk om at dager ikke blir helt som man trodde..
Fikk en morsom mail i går:

Hei Monica!
Jeg jobber for Concorde TV som lager TV-programmet "I kveld med Ylvis" vi leter etter en undulat som Vegard Ylvisåker skal holde i hånden et kjapt klipp i en musikkvideo som skal filmes i morgen. Vi skal selvfølgelig være veldig forsiktig med undulaten. Har du muligvis en undulat som vi kunne fått låne? Eller kjenner du noen som kanskje hadde hatt lyst til å låne ut en? :)


Det er klart jeg har det :D Så nå venter jeg bare på klokkeslett og location.. så bærer det inn til Oslo med Adrians vakre Spyro.
Tenk at lille pippen min som klekket skuddårsdagen i år, skal bli "Tv kjendis" ;)

Så nå står reiseburet klart, hirsekolben er et must, sitronmelisse finner jeg på butikken. Så skal min kjære Mamma hjelpe meg å finne fram til der vi skal filme :D

Aiaiaiai.. Dette blir en opplevelse jeg aldri blir å glemme! Alt hva man kan få oppleve bare ved å ha fugler i hus.. Trenger jeg si at jeg gleder meg?
Håper bare Spyro  oppfører seg og ikke bare skal sitte å nusse :P

-Må nok fram med hirsekolben, sånn at Spyro stoler på sin musikkvideo kompis ;)







 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar