mandag 29. oktober 2012

En overraskende perle!

I dag da jeg tok bilder av ungene i kassa fikk jeg meg en skikkelig overraskelse!

Jeg tok bildene og la de inn på dataen, ser nøye igjennom bildene og oppdager at den ungen i kassa til Muffin og Denver, som mest sannsynlig er en df (dobbelfaktor) spangle isabell.. Jaggu har en rufsete frisyre på hodet!
Denne rufsete frisyren er hva vi kaller for en topp, og er slett ikke vanlig å få i en kasse hos to ikke toppet foreldre!

Lille Baby, som jeg kaller den, hadde jeg jo bestemt meg for å beholde her for noen dager siden, for den blir lekker med den hvite fargen sin og det som ser ut til å bli starten på en lys grå kroppsfarge, eller noen lysgrå fjær hvertfall.
Og nå.. Denne enorme bonusen.. EN TOPP!!!

Ettersom den er ganske vill av seg og vil slett ikke bli kosa med i hånda, er jeg ganske sikker på at det er en jente, men det vil vise seg etterhvert ;)

Jeg trenger et navn.. et vakker navn til denne vakre lille. Om noen har et vakkert navn å dele med meg, blir jeg veldig, veldig glad! :D


 
 
To bilder jeg forstørret, for jeg måtte jo ta en nærmere titt :D


 
 
Så måtte jeg lete litt i bildene jeg tok for noen dager siden... Kunne dette stemme???


 
Jo, det stemte!! :D Får den ikke synlig topp som stor, har den hvertfall et toppet gen :D
 
 
De andre tre i kassa til Hercules og Tingeling.. Er en fryd for øyet! Hjelpe meg så vakker de blir!
 
Nr en, som jeg håper flytter til en jente som heter Emily og pappaen hennes Tormod, Bare krysser fingre og håper virkelig nr en er en jente, som jeg har misstanke om.






Nr to, ser misstenksomt ut som en gutt, skal ikke forundre meg om den blir like knallvakker som nr en <3


 
 
 Minstepipp, ganske sikker på at dette også er en gutt. Så rolig og fin! det er forsåvidt de andre to også, et vakkert, rolig og kosete kull.. Akkurat som vi liker det!
Lille minstepipp satt og så på meg i dag.. med en bæsjeklatt på hodet sitt :D Nesten som om han sa: "Mamma.. seee.. Noen har bæsja på meg" :(



Lille vakre klynga <3 De blir så vakre, kan nesten ikke vente til de er helt påkledd med fjær i mange fantastiske farger <3
 

1 kommentar:

  1. For noen fantastiske nurk! Vi håper også at #1 er en jente.

    SvarSlett