fredag 2. november 2012

Kvelden med Ylvis :D

Dagen i går var litt av en opplevelse!
Regissøren for videoen kom inn på "bakrommet" der jeg, Mamma og undulaten Spyro satt og ventet på at Spyro skulle bli filmet med Vegard.
Han sa: "Det som skjer nå.. Du tar med deg fuglen og danser foran kamera når vi filmer..." !!!!!

ØØØH..... Skulle JEG være med??? :O
Så det ble til at jeg fikk 10 "egne" dansere og danser framfor kamera med Spyro.

Spyro imponerte meg stort!! Med alle 100 vis av folkene, discorøyk, skateboardere, drithøy musikk, roping, dansing.. Tok han det hele med knusende ro!
Han flørta med jentene, kvitra, pussa fjær og spiste mat.. Han stortrivdes!!
For å si det sånn; Hadde det vært tegn til stress eller at han ikke likte det, hadde vi dratt hjem uten filming!
Spyro likte det aller best da danserne i bare bh og bukse kom inn... DA flørta han som bare det.  ;)
Kanskje ikke så rart da alle sammen sa når vi kom: "Nooomin.. det er undulaten!" :hjerter10: Noen lurte på om han var for salg, og det er han IKKE!!! 

Men det var flere som sa at nå fikk de lyst på undulat og at han var det peneste de hadde sett, for de var vant til vanlige blå og grønne undulater.

Da har jeg hvertfall håndhilst på Vegard og hilst på Bård, tror Bård var litt skjenert rett og slett, holdt seg i bakgrunnen og smilte søtt.
Utrolig koselige gutter som vi fikk prata litt med.
Vegard sa det var dumt han ikke fikk "skvise fugl" (danse med den) hehe  :D

Jeg og Mamma ble tatt godt hånd om, alle var vennlige og snakka med oss, vi lo og hadde det kjempekoselig med "Team Ylvis" :klappe2:

Så jeg og Spyro, fra mitt eget oppdrett, kommer på "I kveld med Ylvis" Onsdag 7. November (bursdagen min :P ) kl 21.30 på TVN så klart ;)

Sniktitt bak kulissene.. Mamma var rask å ta fram mobilen...:P


Video nr en:
 
 
Video nr to:
 
 
Bilder ble det også:

 

Jeg skalv som et aspeløv da de filmet, så JEG håper jo at de kutter meg bort og kanskje får inn en liten snutt av bare Spyro.... ;)

Og som Alicia Keys synger: "She's just a girl, and she's on fire" .. Sånn føler jeg verden rundt meg er for øyeblikket.. Brann i huset, Ylvis, folk som ønsker undulatunger... Og det er bra! Det er veldig, veldig bra! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar