tirsdag 14. august 2012

Tyvstart på hekkesesongen

Siden min vakre datter har flyttet ut av huset og til andre siden av landet, må jeg ha noe å pusle med..
Så jeg satte to par i hekk i dag.

Første paret er Valentino og Salt.

Valentino er toppet nt himmelblå, split danskbroket.

Salt er australskbroket kobolt


De har kurtisert hverandre lenge nå, så jeg er spent på om det
tar lang tid før de finner ut av ting ;)

Andre par ut er Heike og Chantelle

Heike er jeg egentlig litt usikker på fargen, så
det må jeg komme litt tilbake til.. :P


Chantelle er Heikes utvalgte, hun er gullmasket opalin spangle himmelblå skyggevinge


Tror disse to kan få mye vakkert sammen og jeg gleder meg til å se resultatet om de får til noe ;)

Unger etter disse vil komme for salg når den tid kommer, det vil jevnlig bli oppdatert med bilder av ungene som dukker opp her :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar