tirsdag 7. august 2012

En oppdatering fra meg og flokken

Det har vært stille fra min kant en stund, jeg har  vel kommet i en slags feriemodus og bare kosa meg med fugler ute i volieret.
Nå er det ikke lenge igjen til hekkesesongen starter hos meg. Iløpet av en uke eller to er det oppe og går forhåpentligvis tre par på hekk.

Fuglene står ennå ute og koser seg i regnvær, solskinn og kalde grader, så det er nok fullt mulig de kommer i skikkelig myting når jeg tar de inn for høsten og må utsette hekkeplaner... Men vi får se ;)

Har kommet inn noen nye også for en stund siden, det er en liten toppet jente, Reidar en dansk dominant, en vakker sukkertøy gutt som har fått navnet Heike, så er det Milly og Bobbo og Colin.
Bilder av disse kommer etterhvert når jeg får somlet meg ut i volieret med kamera :D

Kan jo slenge med et bilde av vakre Heike.. <3


3 kommentarer:

  1. Heike er en nydelig liten kjekkas! <3

    SvarSlett
  2. Heike er bare nydelig!
    Driver å planlegger litt hekking, lurer på om han og vakre Chantelle hadde blitt pene sammen ;)
    Men Adrian vil gjerne ha Chantelle til Spyro, men det er ennå en stund til ;))

    SvarSlett