lørdag 6. april 2013

Sitter barnevakt for en vakker Conure

Ja akkurat nå sitter jeg i sofakroken min med en usedvanlig vakker blåkinnet conure som jeg passer for en dame som var skikkelig uheldig og ramlet på isen :(

Conuren som heter Macco har bare smeltet seg inn i hjertene våre, lagt sin elsk på mannen min Espen og elsker unger!!
Macco er en livlig liten gutt som roper etter oppmerksomhet hele tiden når han sitter i buret sitt, kommer med noen søte hylelyder (enn så lange) om han ikke ser oss.

Jeg har aldri tenkt på å ha en conure.. Men får virkelig mer og mer sansen for dem etter som dagene går, makan til morsom fugl! Kreativ, kosete og veldig intelligent! *sukk*

Jeg sier til meg selv hele tiden: "Ikke bli for glad i han, han er bare på lån i en måneds tid" -Men det er lettere sagt enn gjort ;)

Akkurat nå sitter han i halsgropa mi og pusser fjærene sine <3

Noen bilder og filmsnutter følger på:







Her er datteren min og Macco, de spiser druer og koser seg :D

Og en kosestund på fanget mitt.. her sovna han. Og dette bare ELSKER han! <3
 
 
Så dere kan jo bare gjette hva jeg ønsker meg nå!! Og jeg gjør hva som helst for at ønsket mitt skal bli oppfyllt ;)
I'm in LOVE!!!!!!!

1 kommentar: