tirsdag 16. april 2013

Prins Marco er nå vårt nye familiemedlem :D

I dag fikk jeg en kjempe glad beskjed!

Skulle jo passe den blåkinnete conuren Marco for en dame som hadde knekt lårhalsen (innlegg lengre ned).
Iløpet av disse få  ukene vi har passet Marco, ble vi jo så klart super forelska.. Og jeg fikk tilbud av Gro om å kjøpe han.

I dag ble det offisielt, Marco er min :D

Jeg er i fullstendig ekstase og prøver fortvilt å få fraktet et stort og flott bur hit til han.
Han skal få bo i et GD Rival fuglebur med bord :D
Det er mye større enn det han bor i i dag, så han får mye større plass til senga si, lekene sine, mat og vannskåler :D


Ja, Marco har egen seng.. En venninne av meg som selv har conurer sydde en aldeles nydelig seng til Marco! Den ligger han i hver eneste kveld og står ikke opp før jeg kommer ned trappen om morgenen og sier "God morgen Marco".. Da hopper han ut av senga, vil ut å kose og ikke minst bite litt!

Det med conurer er at de er veldig glade i å bite fram til de er ca 2 år gamle (kalles hormoner hehe :D ), men det gjør ikke noe for min del, jeg ELSKER Marco!!
Han har hitill lært seg å bæsje på kommando og puse på kattene ;) Han er bare vanvittig herlig!! <3 

Ble noen mobilbilder i dag av Marco.. Og her kommer de ;)

Leker litt med datteren min Kira :D



På kneet til Mammaen sin ;)

 

Så fant man Pappa liggende på sofaen... Og vi ELSKER Pappaen i huset!!
 
 
Sover litt på fanget til Mamma <3


Mamma og  fine Marco <3


Leke med den nye leken sin :D


På sofaen :D


Koseklø litt hos Mamma <3 
 
 
Og ligge litt på ryggen inni sjalet, DET er kos det!

Sånn sover Marco om natten, inni den nye fine senga si <3


Sånn ser det ut med nye senga inni buret, må si jeg gleder meg til det nye store buret er
på plass!
Syntes dette er i det trangeste laget, men siden Marco er mer
ute av buret enn inne i det, så går det greit foreløbig i en liten periode ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar