torsdag 17. januar 2013

Sorgens dag :(

Dette som skulle være en fin dag med besøk av en gammel kollega av meg.. Ble ikke så bra likevel.

I dag når jeg kom inn på fuglerommet for andre gang, etter å ha matet og gitt vann til alle fuglene, lå min kjære vakre og helt spesielle lessons spurvepapegøye i bunnen av buret :'(

Min vakre Zafir hadde ikke flere levedager :(
Jeg er så trist, bare gråter og gruer meg til å fortelle ungene dette.

Er fortsatt veldig i tvil om jeg skal gå til annskaffelse av ny spurv, at de koster penger er en ting.. Men det å fylle tomrommet etter en meget spesiell fugl, det er ikke lett!
Zafir kommer alltid til å ha en spesiell plass i hjertet mitt, han var min øyensten og vakre supertamme spurvegutt, med så utrolig mye personlighet som jeg ikke trodde gikk ann i en så liten kropp!

Jeg var så stolt over å eie en SÅ spesiell og vakker gutt.

Zafir, du kommer til å bli dypt, dypt savnet!

 
Hvil i fred min kjære <3

2 kommentarer:

  1. ÅÅhh næmmen, så trist da! Vet ikke hva jeg skal si, men føler med deg. Huff.
    Klemza.

    SvarSlett
  2. Off så utrolig trist! Føler med deg! :-/ Hadde heller ikke taklet det om en av mine undulater skulle falt om og ikke være med oss lengre. Håper du finner den avgjørelsen som føles best for deg! Dette er utrolig trist og en så vakker spurvpapegøye også! :-( Varme klemmer fra meg

    SvarSlett