lørdag 12. januar 2013

Foringstid... ;)

Å komme inn på fuglerommet med grønnsaker, i den tro at man skal rekke å legge det fra seg FØR fuglene begynner å spise!

Vel, sånn kjenner ikke vi til jeg og datteren min Kira.
Her må man være rask inn og lukke døra bak seg, for man blir rett og slett stormet!!! :D

Lar bildene tale for seg, dette er en av godstundene vi har med nydelige flokken vår <3



Ååååååh, som vi elsker fugleflokken vår!!! :D
Vi er der inne så ofte vi kan ;)
Og er det noen som tror på meg.. Når jeg sier at jeg har EN tam fugl i denne flokken... ;)

4 kommentarer:

  1. Åå, så fine bilder! Må være aldeles artig med så mye 'flaksende kjærlighet'. :-)

    SvarSlett
  2. Så herlige blder , nydelig gjeng =)
    Hilsen Ingunn

    SvarSlett
  3. Så koselig med litt komentarer :D
    Si meg, er det en gultoppa kakadue du har på bildet der Mamas Heart n Soul? Har ønska meg det i mange, mange år! :D
    Takk Ingunn :D Ønsker meg et nytt og bedre kamera så jeg kan få tatt bedre bilder.. Eller kanskje jeg bare må sette meg skikkelig inn i instillingene på kamera mitt hehe :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia, beklager at jeg er treg å svare. :-/
      Men ja, det er en gultoppa kakadue, ei nydelig jente. Flere bilder og videoer inne på sida mi.
      Flott papegøye, men spiser på 'ALT'! hehe :-)

      Slett