torsdag 5. april 2012

5. April -Ferdigmalt voliere og datter på 16 år

Da er endelig gulvet til volieret ferdig!
Det virker så mye større og flottere nå som det er helt hvitt. Men jeg får stadig nye ideer.. I tillegg til at døra skal få magnet og krittfarge på innersiden av ytterdøra, skal jeg faktisk legge fliser i sluseinngangen hehe :D
Vi har liggede noen flotte fliser som er til overs og jeg skal se om jeg får lagt de inn i selve inngangen på volieret.
Innergulvet må beskjæres litt siden det var litt for stort, men med et par raske snitt med tapetkniven, så blir dette helt suverent :D
Skal også snart sette meg ned og lage logoen som skal på voliere døra, men det skal jeg kose meg med når det blir litt varmere i været, nå er det for kaldt til å sitte med "småpjusk" arbeid.

Nå er det ikke lenge igjen til vårslipp.. Regner med at innen 17. Mai er fuglene ute og nyter det fine været jeg har bestillt!






Vil samtidig gratulere min vakre datter med 16 årsdagen i dag! Tenk at jeg skulle være SÅ heldig i et lite "uhell" jeg selv hadde som 16 åring. Marion, du er det vakreste mennester jeg vet om, så snill og god på alle mulige måter! Måtte alle være så heldig som meg og få en SÅ ubeskrivelig herlig datter!
Du er min øyensten, mitt hjerte, mitt liv og jeg elsker deg høyere enn noen kan forstå!
Takk for at du kom til meg og Pappaen din, du er det beste som har hendt oss noen gang (-og SÅKLART dine søsken også!!!!!)
Vi elsker deg vennen! Gratulerer så masse med 16 års dagen din!


2 kommentarer:

  1. Så koselig skrevet om datteren din!
    Ja nå blei det virkelig fint i volieren, og mai er rett rundt hjørne så nå er det ikke lenge til :-) Eneste mulighet jeg har til å slippe ut stakkarene er å bruke det lille gamle buret til Henry og sette det på boret på den bitte lille verandaen våres her hehe ;-)

    SvarSlett
  2. Hipp Hipp for Marion! For et flott voliere du har fått og pusset opp:-)
    God påske, håpet du koser deg mye og slapper litt av:P
    Benstah

    SvarSlett