torsdag 14. januar 2016

Blåser støv av bloggen

Da er det på tide å blåse støv av bloggen..
On the Wings of love får en ny start :)

Denne gang i form av et par nydelige nymfeparakitter!

Var en tur innom dyrebutikken, bruker gjøre det for å dempe litt av savnet etter fugler.
Nå hadde de fått inn et par rålekre nymfeunger!! Fikk stryke de litt på nebbet, så tillitsfulle og herlige!
Kom i prat med eieren av butikken, hun kunne fortelle at fuglene var blitt dumpet inn i butikken, mor, far, unger og egg i kassa :(
Ungene er vingeklippet og DET er noe jeg ikke kan fordra!!
Eieren av butikken tok med seg mor/far, noen av ungene og egg hjem.. Men innså fort at det ble mye jobb med hekkepar, unger, tre dyrebutikker og alt dette fører med seg!
Og siden vi pratet om mitt oppdrett og 63 undulater.. Fikk jeg spørsmålet om jeg ville og kunne overta dette hekkeparet.
Kom fram til en fin avtale med butikken og kjente at dette hadde jeg lyst til!

Men.. Så var det min kjære.. Jeg deler jo hus med verdens beste mann, og han måtte jo være enig i at det skulle flytte inn nye fugler etter en lang periode uten fugl i hus.
Han sa ja!! :D

Så i dag fikk jeg bilder tilsendt av fuglene som skal flytte hit og jeg kan nesten ikke vente!
Må bare få kommet meg ut til Malangen og hente volieret mitt som står der ute, gjøre litt om burmessig så de tre rotteguttene våre kan flytte inn i det og fuglene få stueburet rottene bor i pr dags dato :)
Er jo et stort bur, så tror de blir å trives der med muligheter for å flakse litt rundt i stua om de ønsker det!

Skal bli så godt å få selskap av fugler igjen!
Nå må jeg i tanke boksen og finne navn til dem ;)
Kan jo ikke være navnløse :D
http://i1347.photobucket.com/albums/p707/MonicaWK/Mobile%20Uploads/image_zpsq0zs81dg.png

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar