torsdag 21. februar 2013

Runde flotte unger, en øyensten og nytt hekkepar ;)

Ja, her klekkes det godt i kassene.
Har tilsammen 9 flotte tykke unger rundt om her.

Så jeg legger bare ut bilder :D

Valentino og Salt sin kasse:


 
 
Kassa til Liana og Clyde:

Lille Valentin som skal til Lene Lauten :D

 

Søskenflokken <3


Og siden lille Muffinjenta mi ville hilse på under bildetakningen.. Så fikk jeg jaggu noen fine bilder av henne også :D

Riste seg litt :D
 
 Vakker jenta til Mammaen sin <3


Muffin er en av de jeg har hatt lengst. Hun kommer alltid til å være
Mammas lille øyensten <3


Poserer litt :D


Og så klart.. det paret som lagde rede INNI volieret.. Sammen med 50 andre undulater :D
Hercules og Tingeling har vært i hekk før, og fikk usedvalig vakre Polly!
Denne gangen har jeg førsteretten til å velge unger herfra ;)
Hercules er Gullmasket himmelblå skyggevinge
Tingeling er Lacewing

9 kommentarer:

  1. Så spennende med nye unger.
    Fine fuglene dine, både de store og de små! :-)

    SvarSlett
  2. Hei. Er du ennå administrator på undulatsiden.no og kanskje kan hjelpe meg?
    Jeg endret min email-adresse der inne for ei stund siden, og fikk automatisk svar tilbake til min nye email om at kontoen min på undulatsiden var deaktivert pga endringene jeg hadde gjort. Det stod også at kontoen måtte aktiveres på nytt av en av administratorene, og at jeg ville motta ny email når dette var gjort.
    Det er nå 9 dager siden, og jeg venter fortsatt.

    Jeg har ikke lyst å opprette ny konto, og fant ingen emailadresse på undulatsiden som jeg kunne henvende meg til, derfor spør jeg deg her.


    Mvh. Marianne

    SvarSlett
  3. Skal gå inn og se hva som er skjedd ;)
    Monica fikser ;)
    Men er brukernavnet ditt Marianne?

    SvarSlett
  4. Flotters! Jepp, brukernavnet mitt er Marianne. :-)

    SvarSlett
  5. Da har jeg vært og sjekket igjennom alt sammen sammen med Stine. Vi kan ikke finne brukernavnet Marianne noen plass.. Aner ikke hva som kan ha skjedd.
    Hadde jo vært veldig fint om du hadde orket lage ny konto, for vi vil veldig gjerne ha deg inne sammen med oss på undulatsiden ;)
    Om du oppretter ny konto, så skal jeg godkjenne den med en gang ;)

    SvarSlett
  6. Så merkelig. Jeg ser jo der inne at postene mine er der, men brukernavnet mitt er svart og profilbildet er borte.
    Da får jeg heller opprette ny konto da, litt synd for postene mine blir jo ikke relatert til den nye kontoen.
    Takk for hjelpa. :-)

    SvarSlett
  7. jeg aner ikke hva som er skjedd for å være ærlig :(
    Men nå er du hvertfall godkjent på nytt ;)

    SvarSlett
  8. Helt konge! Fikk samme brukernavnet også så den saken er biff!
    Takk, Monica. :-)

    SvarSlett
  9. Hei! Når selger du fugleungene? Hvor kan jeg evt. finne annonse? Skal kjøpe min første undulat!
    Mvh Rita

    SvarSlett