mandag 12. november 2012

Vakre Talei

Ja, navnet ble afrikansk og betyr kostbar.. Nemlig Talei <3

Denne lille gullungen blir så helt klart her hos meg, om det er gutt eller jente, vet jeg ikke 100% ennå siden de engelske ungene er vanskelig å kjønnsbestemme, men jeg holder en knapp på jente, siden det er det jeg trenger aller mest i flokken (ønsketenkning kanskje?)

Talei er da en df spangle, toppen er borte.. dekket med så masse fjær rett og slett :D også er det da denne lys, lys blå kroppen som er bare helt nydelig!!





 
Også har vi denne vakre jenta som er lovet bort til Emily.
Denne opaline jenta er noe med det vakreste av farger jeg har fått i kassen min, håper det kommer flere av denne sorten, for jeg må nesten ha en sånn jeg også :D
 



 
Men, jeg må si.. Jeg gleder meg til Emily får denne vakre jenta! Tror lille edelstenen får det veldig fint i sitt nye hjem <3
 

1 kommentar:

  1. Talei er et vakkert navn på en vakker fugl. Den er bare helt skjønn!
    Aldeles nydelig den andre også, sjeldent flott i farger og mønster. Jeg er ikke misunnelig... flirer. :-D

    SvarSlett